close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלטים מוארים לשיווק יעיל יותר

מערכת שורשיב שבט, תשעט18/01/2019

כבעלי עסקים, המטרה הראשונה שלכם היא למשוך לקוחות ולייצר הכנסה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שימוש בשילוט מואר

תגיות:
קבלו דרך חדשה להציג את העסק שלכם- שלטים מוארים.
שלטים מוארים הם דרך נפלאה להציג את העסק שלכם לקהל הרחב. הם מגיעים במגוון רחב של צורות, חומרי ייצור ויוצרים עולם רחב של אפשרויות עבור בעלי העסקים. הם בוהקים ונראים למרחק כך שבלתי אפשרי לפספס אותם, בעיקר בשעות שלאחר השקיעה.

שילוט מואר יהפוך את העסק שלנו לנושא שיחה, יעלה את המודעות לקיומו של העסק גם אם העוברים והשבים לא יעברו את מפתן דלתנו. עובדה זו כמובן, לא אמורה לגרום לכם לוותר עליכם. זאת מכיוון שאם אחד מהם יזדקק לשירותים שאנו מציעים, הוא ייזכר בנו לפתע מכיוון שהצלחנו למשוך את תשומת
ליבו.

אפשרויות רבות של שלטים מוארים
קיומם של השלטים המוארים התאפשר כמובן בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שהביאה איתה מגוון רחב של אפשרויות מהן יוכלו בעלי עסקים ליצור את שלט החלומות שלהם. זה שייצג את העסק שלהם בצורה המושלמת. כמובן שהמטרה היא להתבלט, וזו בדיוק המטרה לשמה נוצרו שלטים מוארים - גם כאן, קיימות מספר אפשרויות;
• ארגזי תאורה - שלטים המבוססים על תיבה מוארת העשויה מחומרים שונים כגון אלומיניום, פרספקס, זכוכית וכו'. בתוך התיבה, מותקנים גופי תאורה (בד"כ תאורת לד) ועליהם מוטבע המידע הפרסומי.
• אותיות זוהרות - השילוט הזוהר לפעמים מורכב מיותר מרק שלט רגיל. אלו המבקשים להעניק לבית העסק שלכם רובד מעט שונה ולהתבלט אף יותר יוכלו לעשות שימוש באותיות בנויות זוהרות שיעבירו את המסר הפרסומי ללקוחות הפוטנציאליים ביעילות. סוג זה של שלטים עשוי מחומרים שונים בהתאם לדרישות הלקוח; אלומיניום, פליז, PVC ועוד רבים.
• שלטי לד - נורות הלד נחשבות לחסכוניות יותר באנרגיה, ובהתאם לכך גם בכסף. זהו פתרון חדשני היוצר תחושה של דינמיות, ורוח צעירה יותר. והעיקר, בדומה לכל סוג אחר של שלטים מוארים פשוט לא ניתן להתחמק מהם.
• שלטי Cut out - העשויים מאלומיניום מכופף ומורכבים מחלקים מסוימים בשלט אשר זוהרים. כך, יכול בית העסק להדגיש את המסר שלו, או מידע אחר שברצונו להבהיר ללקוחות.

פרודקטיביים בכל שעות היממה

כבעלי עסקים, המטרה הראשונה שלכם היא למשוך לקוחות ולייצר הכנסה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי שימוש בשילוט מואר מכל סוג שהוא שיהפוך ברגע אחד את העסק שלכם לבולט יותר ונחקק הרבה יותר בזיכרונם של העוברים והשבים. זכרו שגם אם אינם נכנסים לחנות שלכם באותו רגע, יש הרבה יותר סיכוי שיזכרו בהם בהמשך במידה ויעלה אצלם הצורך בשירות או המוצר בהם אתם מתמחים.

סקפטיים? ובכן, נסו לבחון את הטענה על עצמכם. סיירו ברחבי מרכז קניות ובסוף הסיור, כשאתם רחוקים ממרכז הקניות נסו להזכר בבתי העסק שלידם עברתם. אתם תגלו שאלו שבלטו יותר היו אלה שעשו שימוש בשלט, או מספר שלטים מוארים והפכו עצמם אוטומטית לבולטים יותר בשטח. נו, השתכנעתם?
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה